مصاحبه آرشیو خبر ها
در یوونتوس مشکلی ندارم / در نزدیکی رُم بودم

در یوونتوس مشکلی ندارم / در نزدیکی رُم بودم

آنجلو اوگبونا مدافع 25 ساله یوونتوس که از تورینو به یوونتوس آمد با حضور کیلینی ، برتزالی و بونوچی فرصت زیادی برای بازی در خط دفاع یووه پیدا نمی کند ، اما دعوت او به تیم ملی ایتالیا و همچنین بازی هایی که او در تیم تورینو انجام داده است ، گواه با استعداد بودن او است و نمی توان به سادگی از اسم او گذشت .

" من در یوونتوس بازی های زیادی انجام ندادم . اما نا امید نیستم ، زیرا با توجه به سنی که دارم و شناختی که از کونته دارم می دانم که او از من بالاخره استفاده می کند "

" بازی های زیادی مانده ، ما در رقابت های زیادی تلاش می کنیم و مطمئنا بازی به من می رسد . همانطور که دیدید در کوپا توانستم بازی کنم و از این بابت راضی هستم "

اگر یووه با 4 دفاع بازی می کرد تو به میدان می رفتی ؟

" برای من زیاد این متفاوت نیست . خوب من در هر تیم باید طبق ی دستور و نظر مربی کار کنم و بنابراین زیاد به این نکات توجه نمی کنم . شاید اگر با 4 دفاع بازی کنیم من باشم و شاید هم نه "

رُم به دنبال تو بود ؟

" این درست است ، در سال 2011 رم به دنبال جذب من بود اما من بعد از صحبت و مشورت با اوربانو کایرو ، رئیس باشگاه و جامپیرو ونتورا تصمیم گرفتم که در گراناتا یا همان تورینو بمانم "

" در سال 2005 که تورینو برشکسته شد من تنها یک نوجوان بودم و بنابراین پس از آن بازیکن آزاد شدم . ولی آن‌ها به دلیل مشکلاتی که بازیکنان خارج از اتحادیه فوتبال اروپا با فدراسیون فوتبال ایتالیا داشتند ، نتوانستند با من قرارداد ببند "

" بنابرای من به تورینو بازگشتم و با کمک مدیران باگاه توانستم مشکلاتم را حل کنم و در واقع اثبات کنم که یک ایتالیایی هستم "

سال 2014 ؟

" مطمئنا همانطور که می دانید برای بدست آوردن 3 جام پیش ِ رو تلاش می کنیم . نمی دانم که تا چه اندازه فرصت بازی خواهم داشت اما من مشکلی برای این ندارم . فقط می خواهم با تیم بهترین تمرین را انجام دهم و هر زمان که مربی من را برای بازی فراخوان بهترین عملکرد را داشته باشم "

شاید اگر نیمکت نشین بمانی بازی در برزیل را از دست بدهی ..

" فکر نمی کنم . یوونتوس مطمئنا می تواند در رشد من موثر باشد ، من در اینجا چیزهای زیادی یاد می گیرم . من در کنار بازیکنان مهمی در خط دفاعی تیم ملی ایتالیا تمرین می کنم و این بسیار مهم است برای آموزش من "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: